h1

Jag överlevde OS!

februari 16, 2010

Jag har ofta konstiga drömmar. Då menar jag inte konstig som i att jag drömmer något lustigt en gång i månaden. Nej nej.

Jag drömmer långa filmer med sensmoral, med berättarröst som berättar vad som händer och ger goda råd . Där jag i slutet av drömmen får veta att pengarna jag hade i början av drömmen EGENTLIGEN var min karriär som advokat – som byttes ut mot en öl på krogen. Och personen bakom mig i toalettkön EGENTLIGEN var min barndomskompis i en ny skepnad som skulle kolla om jag var snäll mot alla eller bara henne.

Inatt drömde jag att jag tävlade i OS, i grenen Sparkcykel. Det var inte så mycket moral i den, men det var jävligt svårt.
Dagen innan hade nämligen en som tävlade i sparkcykel dött, av att han fick en hammare i huvudet. På sparkcykel-banan, som bestod av bark,
fanns det nämligen ett hinder där 100 stycken hammare i huvudhöjd kom slungandes emot en.

Min hund väckte mig innan jag visste om jag vann, men jag överlevde i alla fall. Bra start på dagen att överleva!

One comment

  1. Tänk vad detta OS-rabalder påverkar oss.



Kommentera

