h1

Borde jag skratta eller gråta?

februari 19, 2010

 Ensam Norrlänning på busscentralen i Stockholm. Kan inte sluta bra – right?

Jag skaffade/fick/köpte nyss ett telia-abonnemang för 199 kr/månad,
lika mycket som jag tankar / månad idag med comviq.
Nu fick jag – Ny telefon, gratis sms, ringer billigt, Telia ( och alltså täckning, något man inte har med Comviq.)
OCH en försäkring – om jag tappar mobilen,spiller öl på den eller något annat får jag en ny.

MEN jag är ensam norrlänning i stockholm. Har jag blivit lurad? Såg dom mina små små norrländska ögon leta efter
trygghet? Är jag godtrogen? Behöver jag en personlig assistent som följer med mig?

Fortsättning följer.

2 kommentarer

  1. Hallå lilla norrlänning du har alltid en trygg hamn att landa i!


  2. Bra att du har Telia, överlägset bäst. Men var tog den gamla mobilen vägen..?



Kommentera

