h1

Vänner. Psychon. Världen.

februari 19, 2010

jag lever!

Otroligt nog – efter att jag igår bloggat och berättat för hela internet och alla psychon i Östersund att jag är Ensam hemma och alltså typ bjudit in dom på en Linnea-Buffé.

( Nu i efterhand kan man tycka att NÅGOT psycho borde ha försökt. Eller hur?)

Jag borde sova ( ensam igen! komsi psychon)
och kommer sova gott. För det här har varit en SSU-dag, en så bra SSU-dag.

Seger 1. I ungdomstinget, med Landstingspolitiker och ungdomar, pratade och ägde SSU:aren Amanda Werin och många andra om Amandas motion som handlade om att riva upp högerns expriment om fritt vårdval och fri etableringsrätt. En reform som högerregeringen tvingat på Jämtland, och alla ungdomar höll med amanda om hur sjukt det här är.
http://op.se/ostersund/1.1826593-lang-debatt-kring-amandas-forslag

Roligt 1. Sen hade SSU Östersund filmkväll ( en film om att Bush blev skjuten..hehe), det kom många nya och var astrevligt och roligt och bra och kaffet var extra gott och om det var vår idag hade solen skinit och fåglarna kvittrat och jag hade vunnit på triss.

Sant När jag tagit dåliga beslut kan jag alltid tänka på att jag gick med i SSU, och gjort en sak rätt.

2 kommentarer

  1. Det r rätt. SSu är din räddare Lenn. Vad ska bli min?


  2. Du är ju skyddad av gigantiska hotfulla hundar så jag blev inte orolig 🙂 heja Fanny! heja Clara!



Kommentera

