h1

Personlig assistent sökes

februari 21, 2010

Det är nu helt uppenbart att jag behöver en personlig assistent.
I Stockholm, när jag köpte biljet ttill flygbussen i en kassa.

Kassatjejen – varsågod, här din biljett. Den kommer att ända vid Knena då.
Jag – Jaha… Vart är det då?
Kassatjejen – Vid Knena, där precis till höger.
Jag (irriterad) – Men jag har ju köpt en biljett till ARLANDA. till Flygplatsen! Då måste ju bussen gå dit, ända fram också!? ( Man vet inte hur långt det är mellan Knena och Arlanda ju. )

Kassatjejen – Jag sa bara att det kommer elva (kronor) vid Knäna. I Automaten.

Jag – heheh.. jaha.. ja. ok. hejdå!

2 kommentarer

  1. HAHAAAAAAAhaha, jag dör! Det här var ändå bäst!!!


  2. Det här är hilarious. Helt jävla hilarious.

    /Sara, (som från och med idag kan vara din assistent när du är på besök i Stockholm)



Kommentera

