h1

bullmamma

februari 23, 2010

Dagens tre.
1.
Varje gång jag har tråkigt tänker jag på att E har blivit född med klövar, och halkade omkring på parketten hemma.
2. Sveriges Radio Jämtland hade ett inslag om riksdagslistan – och sa att det inte var många mycket överraskningar, men att jag var ett både nytt och ungt namn! Kul kul!
3. Har även bakat kanelbullar idag.

Idag skrev jag min sista krönika någonsin till 100% Östersund, där jag har skrivit i fem år. Helt sjukt länge! Ochkonstig känsla att inte skriva där längre.

4 kommentarer

  1. Grattis Linnea, till placeringen på riksdagslistan.

    /Eva


    • Hej Eva!
      Tack så jättemycket!
      PS läste om din mammas insändare. Skamligt av tidningen!
      /linnea


  2. Hallå unga nya namn! Grattis till nomineringen, du blir ett klokt och roligt tillskott i politiken! Kram!


  3. Vi känner redan 100 procent saknad.



Kommentera

