h1

New York

februari 23, 2010

Drömde att jag var i New York.
Jag hade varit i Albanien, när jag såg att det fanns ett flyg till NY. Jag smsade pappa – jag kanske åker till NY, man lever bara en gång.
Han – Gör det. om du inte kommer hem hittar vi ett sätt a la morbror.
( sen när skriver min pappa A la i sms!? )

Jag åkte dit, var på manhattan. Jag har faktiskt ingen uppfattning hur stort manhattan är. Men i drömmen var det gigantiskt. och långt! oh alla skyltar var på svenska. Men det var ganska.. fult. Industrier på manhattan, stora blaffiga lågpris-affärer.
Jag uppdaterade min fb-status till ”tog en spontanresa till alla drömmars land, och ser på manhattan.”

Sen vaknade jag,och tänker att jag kanske borde se det med egna ögon.
– men ska man vänta tills man är 21?

XoXo, you know you love me. Gossip Girl.

One comment

  1. Ja, Linnea. Var får du allt ifrån? Sover du för mycket? Eller för lite?



Kommentera

