h1

Broskvarblod!

februari 25, 2010

Jag gillar när historier handlar om att det finns magi – parallellt med våran värld. Alltid när jag läser sådana böcker, som harry potter, stänger jag igen boken eller går ut ur biosalongen med en känsla av att kanske, kanske..

Igår såg jag Percy jackson och kampen om åskviggen på bio. Mitt biosällskap ville gå efter en timme. Ok – det var inget mästarverk.
Men jag gick ändå ut och tänkte.. kanske. kanske..

hehe. jag har fått en äcklig knöl i ett öra också. Så fort jag träffar en människa säger jag – känn på mitt öra!!
och alla äcklas. Allt jag tänker på är om den där knölen skulle spricka.
Den är stor. och mjuk. i örsnibben.

Såhär är mitt liv:
Jag – Ska jag sticka hål på den?
E – Nej, låt den vara.
Jag – okej. Vill du sticka hål på den?
E – Nej
Jag – vill du sätta tänderna i den? hahah. och krossa den.
E – nej, kan du skicka chokladen?
Jag – all fyllning i chokladen är brosk och var från mitt öra.

Jag lovar att ett foto kommer sen, upptäckte nu att det är lite blått också.
Spännande!

One comment

  1. haha. Kanske, kanske! Jag dör.

    örat påminner mig om ett punkar par som satt bredvid mig i busshållplatsen i väntan på bussen. Han åt hennes sprskorpor. Så jävla äckligt. Hon låtsades att även hon njöt av detta, men jag visste att hon ljög, för jag såg hur hon rynkade ögonbrynen när han tog tag i hennes hans och skulle äta upp .



Kommentera

