h1

Tant Linnea hjälper er

februari 26, 2010

Ibland är jag så Trött. Jag vill egentligen gå till en vän, sedan gå ut.
Men det är som att jag tävlat i OS,  struntat i att sova i två dygn och skrivit mina memoarer – samtidigt. Det går bara inte att ta sig i kragen och gå ut.
Jag lyssnar på min tant-hjärna och stannar hemma ikväll, med min nya bok där man kan tyda sina drömmar. Har ett antal ”normala” drömmar nerskrivna på datorn. Du som läser är säkert med i dom.

Sedan kanske man ska göra något åt tröttheten, jag är 19 år och borde klara av att vara uppe till 02.00 kvällen innan.

Har ni drömt något konstigt? Maila mig något nyckelord i den, t.ex ”Fångad” ”Fisk” ”Date” så ska jag berätta för er vad ni egentligen tänker på.

2 kommentarer

  1. ”Blod” är mitt nyckelord


  2. Skynda!



Kommentera

