h1

Hello barbie

februari 27, 2010

Ganska ofta googlar jag ”spel” när jag har tråkigt, sedan spelar jag Super mario eller något i tio minuter. Och på alla spelsidor finns en flik som heter tjejspel.
Tjejspel är bara en typ av spel – påklädningsspel, ungefär som en modern klippdocka. När jag säger Bara menar jag verkligen b a r a. Det känns som att jag blir korkad bara av att kolla på spelens namn.
Här spelade jag något som hette ”Prom night dress up” och var det tredje populäraste på hemsidan.  Man väljer alltså kläder. Bara.

Nä, men det är tur att det är utmärkt vilka som är tjejspel. Så jag inte skulle få för mig att spela schack eller lägga pussel!

Kommentera

