h1

16 korta år

mars 2, 2010

Jag ljög omedvetet, såhär såg jag ut när jag var 16 och ”svår.” Varför jag står inne på en toalett? vet inte, det var väl lite svårt.
Jag försökte lära mig tycka om den coola och svåra alternativa musiken, men smyglyssnade på britney spears.
Sönderblekt hår och en känsla av att Östersund var för litet och för stort på samma gång.

heheh och en pose på en toalett. Vad häftig man var! Nä lilla gulle-linnea, skulle vilja säga ett och annat till dig. Nypa mig själv i kinden och säga att toaletter inte är så jävla coolt.

Kommentera

