h1

Blåst.

mars 2, 2010

Nog för att jag är blondin och ofta borde bli det – men jag har en stor rädsla att bli blåst. Så fort jag byter telefon, skaffar nytt bank-kort eller handlar över internet så väntar jag på den. Räkningen. Som ska förklara att jag inte läste det finstilta och nu måste betala 3.000 kronor – direkt.
Det här har aldrig hänt, men jag är ändå rädd för det.


Vid middagsbordet

Linnea – jag är så rädd att jag börjar handla, sen är jag plötsligt skyldig någon 5.000 kronor.
Henrik, min bror – Men, hur tror du jag kände när jag kom hem och hade fått en personlig räkning från carlsberg på 525.000?

Haha, bara min bror som lyckas.

Kommentera

