h1

Äventyr – jag lever.

mars 7, 2010

E sa att vi skulle bowla, men jag hamnade i stockholm, med Spökvandring i gamla stan och besök på slottet
och snart Globen.

På nattåget ner.
E – Linnea, vakna nu. Klockan är sju och vi är framme.
Jag – okej
E (stressad) – Alltså jag tror tåget går vidare till Göteborg
Jag – oj jävlar. Men de andra i kupén.. De skulle också till Stockholm ju?
E – Ja.. Men vi måste av nu!

Vi stiger av tåget på Stockholms central, och jag kollar på klockan.
Den är inte sju, utan 03.45.
E– Oj, jag måste ha kollat fel…

Kommentera

