h1

DÅK och beroende.

mars 15, 2010

I helgen har det varit årskonferens för SSU Jämtland, vilket var väldigt roligt, även fast jag har varit sjuk och försökt att inte nysa medan folk varit uppe i talarstolen.  Jag får fortsätta i styrelsen vilket är askuuuul. Vill att alla ska vara med i SSU.

För två år sedan, när jag först blev invald i Distriktsstyrelsen i Jämtland, var det som en annan värld.  Jag ringde min vän Agnes.
Agnes – Grattis..  Ska man säga grattis? Vad innebär det?
Jag – jag vet inte, men det känns bra!
Sedan firade jag genom att köpa smink.

Gåta: Varför uppdaterar man bloggen 04.13. en söndagskväll?
Svar: Man har spelat spindelharpan i 4 timmar. Tack Nils Hultin, tack.

Kommentera

