h1

Knark

mars 16, 2010

En av många anledningar till att jag inte testar knark är att jag nog skulle bli regelbunden knarkare isåfall.
Nu är mitt knark ofarliga spindelharpan, ett kortspel som finns på alla datorer.
Jag och E skulle köra varsin omgång innan vi sover. Han började, och han gjorde det genom att börja spela på 4 omgångar, och tryckte på ”ny omgång” så fort det gick dåligt.
Jag – ok man får börja om högst 5 gånger.
E – okej. (Och börjar om 6 gånger till. )

Men sedan kör han på, tills jag råkar sucka till.
E – ååh nu förstörde du ju mitt MASTER-drag. åååååååh…
Jag – ”ok”.

15 minuter senare har han förlorat.
E – grattis.
Jag – sa du till mig?
E – Ja, du ville ju inte att jag skulle vinna, så då gjorde jag inte det heller! Tack!

 E skulle nog bli en väldigt bra knarkare.

One comment

  1. … men spindelharpan Linnea… om det ändå var tetris, men spindleharpan…



Kommentera

