h1

Anna Jörgensdotter

mars 21, 2010

Jag är mysbakis – och tycker det är helt ok. Jag ligger i sängen, skickar ett SMS ibland, läser lite bloggar och funderar. På gårdagen, på framtiden. Hur självklart saker kan verka efter 3 glas vin, hur jag ser på saker så som jag alltid borde ha sett dom. Men nu minns jag inte hur det var.

Segla iväg,

är det alternativet?
Utan båt?
Och även om båten fanns –
vad vet du om att styra
vad vet du om styrbord och badbord
om mörkret därute
Skulle du inte bara bli rädd
och vända
Skulle det inte kännas värre då
än innan
du tänkte:
Tänk att få segla iväg.

One comment

  1. haha 😉 mysbakis..använder vi samma uttryck eller har du lånat det? 😉 isåfall tänker ja tillåta mig själv att va liite liite mallig 😉 schysst blogg!



Kommentera

