h1

fest och ägg

mars 21, 2010

1. Hörde på radion om en man som skrivit en bok, som b.la handlar om striderna i SSU. Han menar att man som ”politiker” tänker att målet helgar medlen, och att man därför gör saker man egentligen tycker är omoraliska. Sjukt spännande, ska absolut läsa!
Här kan man läsa en artikel som också handlar om de interna striderna inom SSU. Jag håller inte helt med den som skrivit artikeln, men men.
2. Var på hemmafest igår. Älskar hemmafester. När jag flyttar hemifrån ska jag jämt ha fest, med olika teman. Maskerad och Marie Antoinette tema. Det här hänger såklart ihop med att jag ska bo på ett slott när jag flyttar hemifrån.

Fundering : När man kokar ägg, är det okej att göra te av vattnet som ägget kokat i? Eller är det äckligt på något sätt?

Kommentera

