h1

Aldrig mer

mars 22, 2010

Imorse, alltså kring 11, var det dags för frukost. Öppnade kylen för att kolla ”om vi har något gott” hemma. Prästost, ägg, grönsaker.. Tänkte omelett.
Då såg jag en förpackning räkor. Räkor är en sådan sak jag kan vara sugen på – men oftast tycker är äckligt när jag väl äter det. Konsistensen, färgen, allt.  Men imorse tänkte jag att, ja, Kanske.

Jag höll upp kylskåpsdörren med höger hand, och kollade i luckorna på dörren för att se om jag missat något gott. Det enda jag såg var en burk med Maggot, fluglarver, min pappa har i kylen och använder som bete när han fiskar.

Är det bara jag som ser likheterna?
Till mig själv : ät aldrig mer räkor.

4 kommentarer

  1. FYFAN!

    Och fyfan över att det kommer upp en jävla extraruta så for man nuddar dina bilder. Är det nån jävla Mac-grej eller bara cp-wordpress?


    • haha tror det är på mac. eller det blir inte så för mig iaf.


  2. jag får upp rutorna!


  3. Jag med



Kommentera

