h1

MUF & jag – a lovestory.

mars 22, 2010

Ibland är man rolig.
MUF jämtland har en facebook-grupp där de lägger upp kort, t.ex
från en debatt i vintras jag var med på.
På Facebook kan man, som jag hoppas alla vet, tagga folk. Muf
har taggat mig ”Hycklare” och ”Överklass sosse”.

( Här kan ni ta en paus i läsandet för att skratta åt det. )

Och sen.. haha nej vänta, måste skratta lite mer.

HAHA

Jag tyckte det här var fantastiskt roligt. Ännu roligare tyckte jag att jag var när jag gick in och taggade mig själv på samma kort.
Vad jag taggade med?

”Det stavas överklass-sosse”.

9 kommentarer

  1. Jo, jag skrattar inte.

    Jag hoppas att alla SSUare försöker hålla nivån lite högre än så. Jag har sett några taggningar och kommentarer från MUFare på och om min dotter. Jag är inte imponerad

    (annars tycker jag att du är rolig 🙂


    • Det är så att när argumenten i en debatt tar slut, börjar man med en helt sorts annan kampanj – på t.ex facebook. Det är lågt och ger politik och ungdomsförbund en unken stank.

      Men! Jag kan skratta åt just det här fallet – mer åt MUF än åt själva grejen.

      Jag är övertygad om att Moa inte låter någon Muf:are sätta sig på henne!

      Hoppas allt är bra!:)


      • Jo jag förstod 🙂 det.
        .. och jag vet att vi är helt överens kring detta 🙂

        Behövde bara just när jag läste, få utlopp för att jag tycker detta är ett av de dåligheter jag starkt ogillar…

        Jag hoppas att ingen låter Muf:are eller andra sätta sig på sig…

        Jodå allt är bra 😉

        Allt är bra


  2. ska det inte vara ett ord: överklassosse?


    • nej det ska det inte. överklass är ett ord. Överklass-sosse blir det.
      på samma sätt som att ryggrad är ett ord, och ryggrads-stöd blir 2 ord, inte ryggradsstöd.
      Vet inte hur vad ryggrads-stöd är iofs.
      haha ja!


      • Jag tror det är ett ord.
        Skomakare är ju ett ord.
        Inte sko-makare.
        Så skriver man bara i Bamse.


  3. hakkorset är tillbaka!!


  4. HAHA ja va fan henke ä det med hakkorset. hahaha


  5. haha! Tack Linnea, du gjorde just min dag! Jag hoppas att du har kollat in några andra av deras bilder? Finns nämnligen några till som var fruktansvärt roliga, så roliga att tillochmed jag fick lust att blogga om det! 😀



Kommentera

