h1

Målet – 150 kilo.

mars 23, 2010

På tal om att jag håller på med någon slags omvänd diet, var jag och E och handlade mat idag.

E – Men nu köper vi inte något som är så fettigt.
Jag – Nej nej absolut inte.
E – Fisk? Tacos?
Jag – Nej..

Tystnad.
Jag – Vi kan göra en pasta-grej som är asgod!

Vi gick därifrån med grädde, bacon och ost.


Och kanske glömde säga att jag ska på bio ikväll? Alla vet att det bästa med bio är godis.
Och mörkret.
Då kan man proppa in godis utan att någon ser det. Hehe.

/ 150 kilos-kvinnan, fast i en liten kropp.

One comment

  1. HAHAHA precis så tänker jag. Alltså att man kan proppa i sig godis utan att nån ser. Men sen när jag är ENSAM som frenetiskt tuggar popcorn utan att andas, så tt det ekar i salen, då blir jag livrädd o ställer undan!



Kommentera

