h1

Personlig tränare sökes.

mars 23, 2010

Beach 2010 – och jag laddar med chips, pizza och öl.

På senaste tiden har något hänt –  jag är besatt av mat.  På kvällen så brukar folk göra en kvällsmacka, inte jag. Nej nej. jag tar en fet ostbit. Och oliver. Och te. Och en kvällsmacka. Och sen blir jag sötsugen och letar glass.

Tur att jag tränar! Sist jag tränade var ju trots allt typ skolidrotten i ettan på gymnasiet. Inte så länge sen menar jag, bara ca 3 år sedan.

Beach 2010 närmar sig, men det gör också valrörelsen. Jag har en känsla av att jag inte kommer börja gymma mitt under den. Tror inte att pizza-ätandet kommer minska när man kampanjar varje dag.

Det är så gott med mat. Det är så jobbigt att träna.
Så om någon vill ha jobb som personlig tränare åt mig är det bara att höra av sig.
Du kan förvänta dig gnäll, lathet och undanflykter. Men du får betalt i mat!

One comment

  1. Ok, vad är arvodet. En Brieost per pass? Mums!



Kommentera

