h1

Portömning

mars 29, 2010

Jag har varit på Por-tömning idag, i två timmar. Låter det äckligt? Som att någon klämmer ens finnar?

Hehe.

Exakt så det är. Fast mer porer än finnar.

E höll på att dö när jag berättade om det här, man hörde att han funderade på att lägga på luren, radera mitt nummer och flytta från stan.
Men por-tömning är så skönt.

Hon har en liten nål hon sticker på porerna med, sedan klämmer hon.

Jag vet inte varför jag berättar det här, kanske för att ni sborde testa och stötta mig när jag pratar med E om det.

Det var även massage. Och är det inte konstigt, att när jag ligger där och får massage så tänker jag

– Helvete, hoppas hon inte masserar fötterna. Eller händerna.

Jag har nämligen hob-fötter, som har gått i vinterskor flera månader.

Självklart masserade hon inte bara fötterna, utan tå för tå.

Mums.

2 kommentarer

  1. Själv känner jag mig lite tom i bollen just nu. Men inte i porerna…


  2. Men usch linnea nu slutar jag läsa. Mitt uppe i middagen ju 😦



Kommentera

