h1

Ett rop på hjälp.

mars 31, 2010

Mitt hat mot halebop växer.

Jag mailar dom, frågar varför det kostar 250 kronor att ha kvar mitt gamla nummer när jag skulle få det gratis. Undrar ifall någon kan ringa mig – de har bara hjälp över mailen, vilket gör att olika personer svarar varje gång.

Jag får ett svar där de säger att de inte har en telefon-support eftersom det är dyrt, men de vill ha en bra kontakt med sina kunder osv.

Jag undrar hur länge jag är uppbunden.

De svarar att de vill ha en bra kontakt med sina kunder

Jag svarar – BRA men hur länge är jag uppbunden, hur gör jag för att ha kvar mitt gamla nummer,  kan man ringa någon!?

De svarar att de inte har någon telefon-support, men de vill ha en bra kontakt med sina kunder.

Jag frågar om jag kan byta till kontantkort istället?

De svarar att de vill ha en bra relation till sina kunder.

Hello goodbye, halebop.

2 kommentarer

  1. Hej!

    Lars heter jag och jobbar på Halebop.

    Verkar som att du fått väldigt dåligt service av kundtjänsten.
    Jag vill gärna titta på ditt ärende.
    Skicka in dina uppgifter till relation@halebop.net.
    Då kan vi även se hur lång bindningstid du har.

    Om du blivit lovad att behålla ditt nummer så kan vi göra ett undantag och ge dig gratis nummerbyte.

    Ha en trevlig kväll och Glad Påsk :)!

    Mvh Lars L
    Halebop


  2. Hej igen,

    relation@halebop.net är det som gäller :). Sorry!



Kommentera

