h1

Fanny vill inte flytta.

april 22, 2010

Fanny, min hund och mitt hjärta. Vi är ganska lika varann, jag och fanny. Ingen tycker om att vara ute när det regnar. Vi tycker om mat, även fast fanny föredrar mat från komposten. Vi tycker om att ligga i soffan.
En sak där vi inte är så lika, är att fanny har tics. Hon kan inte gå ner i våran källare utan att kissa eller bajsa.

Eftersom vi ska sälja vårat hus var en mäklare här idag och kollade. Han antecknade. Pappa och han gick ner i källaren, med Fanny som sällskap. Man kan inte säga ”Hon kan inte följa med, hon har tics.”

Allt såg bra ut, och pappa och mäklaren pratade om förvaringsutrymmen.
Då säger mäklaren – det luktar lite bajs..

Fanny har då satt sig och bajsat. När mäklaren är där nere.

Tur att det inte var visningen.

One comment

  1. […] en kommentar » Jag har fått en ny kompis. Hon heter Fanny och är min ombudsmans hund. Eftersom både hunden och jag egentligen behöver nå någon slags […]



Kommentera

