h1

På tal om att vara uppblåst:

maj 13, 2010

Moderaterna och co släpper en lista över saker man inte ska göra.
Jag släpper härmed en lista på saker som är en fördel för att jag ska tycka om dig.

Lista över bra egenskaper.
1. Man är bra på att ge massage, och masserar gärna utan att jag
behöver massera tillbaka.
2. Man är inte moderat. Eller Sverigedemokrat. Är du sosse så väger det lika mycket som 5 andra punkter tillsammans.
3. Man har vett att lägga på i telefonen när jag säger
”Jag ska ta och äta nu, meen vi kan ju höras sen?”
4. Man tycker om öl.
5. Man tycker om mat! Det här är en viktig punkt. Mycket av min vakna tid går åt till att tänka på vad jag ska äta, och när jag ska äta. Beach 2010 löser man genom att inte äta på två dagar innan man ska dit. Dah.
6. Man tycker att glutenintolleranta är lika mycket människor som alla andra. Snyft.
7. Man ska kunna berätta roliga saker som hänt en.
8. Man tycker att mata fåglarna är en fantastisk lördags-aktivitet!

Alltså : Är ni med i FB-grupperna
”Vi som skiter i beach 2010 och knäcker en kall” eller
”Den pinsamma tystnaden som uppstår när en kompis säger att den är moderat” kan vi nog bli vänner.

Kommentera

