h1

Rysk roulette

maj 13, 2010

Det är lätt att klaga på Östersund krogliv. Ingen kommer säga emot. Alla nickar, säger ”Ja de är samma folk varje gång..” och sedan tar man en klunk öl till, innan man går ner på. Krogen.

Jag bryter mönstret. Igår var Östersund fantastiskt. Härliga människor, bra förfest och bra stämning. Träffade folk jag inte sett på flera år, var på en ashärlig förfest hemma hos Liliana, och det var en jättehärlig tjej som kom fram på Olearys och berömde mig för en debatt på wargen jag tog och skulle rösta på mig i höst.

Ni hör ju? Allt var bra. Ölen var god, klänningen snygg och man kände alla och ingen!

Det enda som oroar mig, är att jag skrev en krönika för ett år sedan.
Där skrev jag ”Om ni ser mig på olearys, om ett år, och tycker det är ROLIGT och att musiken är bra. Skjut mig i huvudet, ni har min tillåtelse.”

Lämna en kommentar