h1

Bilnyckeln till frihet?

juni 29, 2010

Om någon dag har jag uppkörning. Är inte så nervös än. Funderar mest på hur jag ska göra ett så bra intryck som möjligt.

Alternativ 1. Den lite lantliga – men ändå snygga (obs viktigt) som har kört bil, fyrhjuling osv sedan jag var 3.
Klädsel: Ljusa jeans, rutig skjorta (lite uppknäppt) , naturligt smink. Kan prata mycket om att pappa bor i änge och hur dumt det är att höja bensinskatten.

Alt 2. Stadsbon som en gång hatade bilar
– fann sin kärleken i bilar, och är nu bara lycklig bakom ratten. På vägen hittade jag mig själv..
Klädsel: Svarta jeans, stora smycken (i ett halsband närmast hjärtat finns en bilnyckel..), mycket smink. KAXIG MEN KÄRLEKSFULL ska jag utstråla.

Alt 3. Bilnyckeln – nyckeln till frihet.

Om en månad ska jag flytta. Till Afrika – jag har en one way ticket. Min sambo bor redan där, i et naturreservat för tigerungar. Snart, snart är jag där. Jag behöver bara en sak..
Klädsel: Inget smink – men färggklada kläder. Inte hippie-aktigt, men sånt som en Fri Själ bär..

Vad säger ni? Vilken ska jag köra på?

2 kommentarer

  1. GRATTIS!!!


  2. Grattis och kör säkert! 🙂



Kommentera

