h1

You´re just a midnight snack.

juli 15, 2010


Kebabhak, 02.35 inatt.

Öl eller fina drinkar spelar ingen roll – man hamnar ändå alltid på ett kebabhak efter krogen.
Igår drack vi i min och mammas nya lägenhet här i Östersund. Få stolar och mycket kartonger var det,
men väldigt roligt. Imorgon blir det IKEA och skogsfest!

Jag försöker att inte jobba, eftersom det egentligen är min lediga vecka nu. Men det är svårt.
Fröken duktig i mig tänker att det är enklare att svara i telefon, skicka det där mailet eller planera den där grejen
än att strunta i det. Semester med jobbinslag, kanske man kan kalla det.

Nu ska jag äta en påse riesen. För Beach 2010 – vad är det? Är det något man kan äta?

2 kommentarer

  1. Aah, hade jag vetat att du hade semester hade jag inte varit jobbig och smsat och velat veta massa. Sluta jobba och ha semester nu, Linnea! Det är du värd!


  2. det var en rolig kväll indeed!



Kommentera

