h1

Träffa blondinbella på H&M

juli 22, 2010

Inatt drömde jag att jag träffade blondinbella – kvinnan myten legenden.
Det var ett stort H&M, och jag såg henne stå och prata med en vän i en dörröppning.
Jag gick dit, och satte på mig min nyckelring som det står ”Socialdemokraterna” på.
Men! Jag råkade gå in i hennes kompis, så att han ramlade.

Blondinbella kollade på mig.
Jag – Eh alltså förlåt! Nu blev det som att jag stötte till honom för att jag är socialdemokrat och du moderat.
Hon – Ja det blev det.. Men det är lungt.

Jag – Alltså, bara så du vet. Jag läser din blogg varje dag och älskar den!
Hon – Hehe okej! Vad kul….
Jag – jag menar det!!

Att jag ”älskar hennes blogg” är ju att ta i. Varför jag sa det i drömmen, vet jag inte. Men fint var det!

Kommentera

