h1

Bonjour!

juli 25, 2010

Ett sammanbitet hejdå, en IKEA-påse med alla mina grejer i, och en stängd dörr.

Jag får sms från tjejkompisar om att ikväll får jag alla drinkar jag vill ha, att extrasängen är bäddad för mig och att framtiden är ljus. Att det finns många fiskar i havet, och att jag är ung.

Till något annat: Igår blev jag bortskämd med middag och vin och spa av Josefin.
Det är tjejen som sa åt mig att ”Det är för lite drama i våra liv, ikväll skapar vi drama nere på stan.” Tjejen som sms:ar folk på gotland om att hon har beställt taxi, och mig och resten av hennes telefonbok 03.00 inatt att ”Jag är hemma nu. Vidarebefodra till alla som inte vet, t.ex Johan Ilhamn.” Haha.

Här är ett kort på mig från gårdagens krogrunda:

2 kommentarer

  1. Kram från en som inte heller gillar dörrar som stängs utan föredrar motsatsen!


  2. samma tjej som slår muf:are och pussar ssu:are..



Kommentera

