h1

Australia.

november 5, 2010

Jag packade vaskorna och akte till landet langt borta, Australien.
23 timmars resa och en jet lag som inte var av denna vard, foljdes
av ett svinnovember dar man har t-shirt och solglasogon.
Helt ok.  

Jag har dock blivit morgonpigg har. Alltsa, bisarrt morgonpigg.
Vi var vakna till 02.00 igar, och 06.30 vaknar jag och ar klarvaken. Min resekompis sover, sa jag tar en morgonpromenad, sen internetar jag.
bakom mig ylar nagra amerikanska killar till varann, som sitter vid frkostbordet, om att dom ska ata
panncakes. Och da menar jag Ylar. Slutsatsen ar att det finns mycket konstiga manniskor och att granspolisen i Australien inte har lyckats
haffa de riktiga galningarna.

 

Idag ska vi pa Melbourne Cup. Kladkoden ar stora solhattar, dyra klanningar och skor som not are made for walking.

Kolla har –> Jag pa melbourne cup.

Ska skaffa en kamerakabel sa jag kan visa er saker. Puss pa er.

Kommentera

