h1

home is whenever im with you

december 15, 2010

saker jag har lart mig:
1. Somna inte i solen.
2. Forsok aldrig, aldrig, ga pa tva dater pa samma kvall och tro att du ska komma undan med det.
3. Tiden gar fort nar man har roligt.

Josefin aker tillbaka i januari, och jag vet inte vad jag ska gora. Jag far ett mail dar det star – kom tillbaka till cairns, och jag ar beredd att kasta allt och ta nasta flyg dit. eller buss. Eller hast.
Kanske kommer jag tillbaka hem i slutet av januari. Men inte riktigt an.

One comment

  1. Fin bild Nea! Det är också så att ”Whereever you go, there you are” som han säger den kloke Jon Kabat-Zinn. Sig själv kommer man inte ifrån hur långt bort man än reser – och det är väl bra!



Kommentera

